loading...
ᴅᴀωɴʟᴏᴀᴅ─ᴛᴇᴀᴍ
Administrator بازدید : 46 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)
http://www.mihandownload.com/ali/NFSU%201.2.0%20MadHouse%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg


بازی Need For Speed یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای منتشر شده برای گوشی های آیفون می باشد که در سایت میهن دانلود قرار گرفته است.این بازی دارای محیطی بسیار زیبا و سرگرم کننده بوده و از گرافیکی بسیار عالی برخوردار است.در این بازی شما باید به مسابقه اتومبیل رانی بپردازیدو در مقابل ماشین های دیگر به پیروزی برسید .فرمت این بازی ipa بوده و قابل نصب بر روی گوشی های آیفون می باشد.همچنین بازی نسبت به گرافیکی که دارد از حجم بسیار خوبی نیز برخوردار است.
هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

Administrator بازدید : 43 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

http://mihandownload.com/ali/Asphalt%204_Elite%20Racing%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

بازی Asphalt 4 یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای موبایل می باشد که به تازگی منتشر شده است.این بازی دارای محیطی جذاب بوده و دارای گرافیکی بسیار عالی می باشد.این بازی یکی از بهترین شبیه ساز های مسابقه های درون شهری میباشد.مسابقه های غیر قانونی درون شهر که به صورت سه بعدی میباشد!. به همراه اتومبیل های فوق العاده از قبیل : Ferrari - Bugatti - Ducati - Nissan و ... که لذت خاصی به بازی شما میبخشد.

جهت دریافت این بازی و توضیحات کامل تر و دیدن عکسهای بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

Administrator بازدید : 39 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

fifa11-iphone.jpg
شاید بسیار از شما کاربران محترم در کنسول کامپیوتر طرفدار یکی از دو بازی Fifa یا Pes باشید اما در کنسول بازی های ایفون این قضیه بسیار متفاوت است و حرف اول و اخر را بازی Fifa 2011 می زند که طراحی و تولید این بازی با گرافیکی بسیار بالا و حرفه ای انجام شده است که شما را بسیار حیرت زده می کند هوش مصنوعی در این بازی بسیار بالا می باشد به وری که حس می کنید دو نفره بازی می کنید .
این بازی با فرمت ipa می باشد و قابل نصب بر روی گوشی های آیفون و آی پاد می باشد .
برای دریافت و دیدن اسکرین شات های بازی به ادامه مطلب رجوع کنید . . . .

Administrator بازدید : 38 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

Real-football-2011-Mob.jpg
بازي جدید و بسيار زيباي Real football 2011 محصول جدید کمپانی Gameloft میباشد. در بین بازیهای فوتبال مخصوص موبایل این بازی از گرافیک و گیم پلی ویژه ای برخوردار است. اين بازي در ابعاد مختلف و مناسب براي تمام صفحه نمايش گوشيها جمع آوري شده است. براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنيد.
Administrator بازدید : 41 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)


sims3wa.jpg
بازی بسیار زیبای Sims 3 World Adventures اخرین بازی از سری بازیهای Sims میباشد که برای موبایل منتشر شده است. این بازی از گرافیک بالا و گیم پلی بسیار خوبی برخوردار است. این بازی برای سه نوع اندازه صفحه نمایش جمع آوری شده است که میتوانید برای دریافت آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Administrator بازدید : 41 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)


SWAT-Elite-Troops.jpg
بازي بسيار زيبا و سرگرم کننده SWAT Elite Troops با فرمت جاوا محصول جديد کمپاني pocketgamer ميباشد. موضوع اين بازي کنترل و فرماندهی نیروهای گارد ویژه کومانو میباشد. بازی از گرافیک و گیم پلی بسیار خوبی برخوردار است. اين بازي براي اندازه صفحه نمايش هاي 352x416 ، 128x160 ، 176x208 ، 176x220 ، 240x320 جمع آوري شده است که ميتوانيد براي دريافت آن به ادامه مطلب مراجعه کنيد.

Administrator بازدید : 47 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)
http://s1.mihandownload.com/2011/HamidHira/February/PostPIC/sonic-hamidhira.jpg
بی شک یکی از محبوب ترین بازی هایی که تا کنون ساخته شده است ، سونیک است . شخصیتی که از سال های خیلی دور پا به دنیای بازی ها گذاشته و طرفدارن ملیونی برای خود کسب کرده است . به طوری که همیشه در نظرسنحی های محبوب ترین شخصیت بازی های رایانه ای یکی از چند زتبه ی اول شده است .
امروز یکی از بازی های جاوای سونیک رو در به شما معرفی خواهیم کرد که با گیم پلی روانی که دارد ، حتما از آن خوشتان خواهد آمد . این بار سونیک به تجربه ی بازی تنیس رفته و با شیرین کاری های خود در بازی حتما دلتان را خواهد برد .
برای دریافت این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام مطلب ما خوشتان امد؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 2,015
  • بازدید کلی : 25,545
  • کدهای اختصاصی

    مترجم وبلاگ و وبسايت به 36 زبان زنده دنيا

    ارسال لینک